Звіт сільського голови за 2019 рік

ЗВІТ СІЛЬСЬКОГО ГОЛОВИ ЗА 2019 РІК

Доброго дня, шановні мешканці

 

  Відповідно Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» Стаття 42. Сільський голова є підзвітним, підконтрольним і відповідальним перед громадою її жителями.

 Звіт – це не лише можливість підбити підсумки зробленого за минулий рік , а й чудова нагода порадитись з вами щодо визначення пріоритетних напрямків діяльності сільської  ради  на наступний період.

  Наша громада,  як орган  місцевого  самоврядування, не  відступала від  зазначених законодавством принципів законності, гласності, колегіальності поєднання місцевих і державних інтересів.

  Як голова громади, намагаюсь побудувати злагоджену, відкриту роботу депутатського корпусу, виконкому та працівників сільської ради. 

  Сільська рада є і буде публічною та відкритою у своїй діяльності, про що свідчить робота з висвітлення рішень сесій сільської ради  та рішень виконкому, розпоряджень голови на офіційному сайті.

   Впродовж 2019 року проведено 12 засідань виконавчого комітету, на яких прийнято 30 рішень з різних питань.

   Переважно це питання: охорони здоров’я, соціального захисту, житлово-комунального господарства, благоустрою, фінансово-бюджетні питання та інші. Важливими для громади були рішення виконкому сільської ради стосовно взяття на квартирний облік дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування

   Виконавчий комітет координує  роботу по розгляду планових питань та  звернень, підготовці проектів рішень виконкому, контроль за виконанням прийнятих рішень по питаннях, віднесених до компетенції органів місцевого самоврядування здійснює сільська рада. Для реалізації нових повноважень та завдань впродовж звітного періоду вносились зміни до штатної чисельності сільської ради.

       Штатна чисельність станом на 01.01.2020 року складає 7,5 штатних одиниць. Із них по:

Сільський голова

Секретар сільської ради

Головний бухгалтер

Спеціаліст -землевпорядник

Інспектори з військогового облікового столу

Інспектор

Державний реєстратор – 0,5 од.

Техпрацівника

 

З них 1,5 од.– це вакантні посади :

-спеціаліст –землевпорядник- 1од.

- державний реєстратор – 0,5 од.

 

  Робота сільської ради здійснюється у відповідності до затверджених планів роботи виконкому та сільської ради. Одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету сільської ради є робота зі зверненнями громадян та надання якісних адміністративний послуг.

    З метою забезпечення конституційних прав і свобод громадян, вирішення проблем, які турбують жителів сіл, розглянуто 228 зверненнь. Всі звернення були розглянуті відповідно до чинного законодавства та в межах компетенції, надано необхідну допомогу. На питання, порушені у зверненнях, заявникам надавалися вичерпні, аргументовані та ґрунтовні роз’яснення.

    Від установ, підприємств та організацій надійшло 320 листів. Працівниками виконавчого комітету ініційовано та направлено в установи різних рівнів листів та клопотань 553. Значна увага приділяється якості підготовки документів та дотриманню термінів їх виконання.

    Секретарем виконкому та працівниками виконкому за зверненнями мешканців сіл підготовлено та видано у 2019 році 1851 довідка, зареєстровано 14 новонароджений, 37 померлих, 09 шлюбів, вчинено 83 нотаріальних посвідчень заповітів та довіреностей,  проведено 60 реєстрацій місця проживання та 35 зняття з місця реєстрації.

   При сільській раді працюють дві депутатські комісії:

  • Постійна комісія з питань питань соціально-економічного розвитку, бюджету та приватизації. (голова  - Богович В.В.)
  • Постійна комісія з питань землевпорядкування та охорони довкілля (голова комісії – Алфелді Г.В.)

   На засіданнях постійних комісій, згідно вимог законодавства були попередньо детально опрацьовані всі питання, які виносились на розгляд сесій, що дозволило в конструктивному руслі працювати безпосередньо на пленарних засіданнях та приймати відповідні рішення. Також постійні комісій в межах своєї компетенції здійснюють контроль за виконанням прийнятих сільською радою рішень.

    Відповідно до статті 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» основною організаційно-правовою формою діяльності рад є сесія. Закон визначає, що сесія ради скликається в міру необхідності, але не менше одного разу на квартал. За звітний період проведено 6 сесії сільської ради.

ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВИКОНАННЯ БЮДЖЕТУ

           Прибуткова  частина  загального  фонду  сільського  бюджету  за  2019 

рік  виконана  на 127,8 відсотка  (заплановано 970,7 тис.грн., фактично  надійшло 1243,93тис.грн. )

     Прибуткова частина загального фонду місцевого бюджету по власних та закріплених доходах виконано на 126,3 відсотків  ( план   2,280тис.грн.  надійшло 2,873 тис.грн.).

     Основні джерела надходження:

- Єдиний податок – 878648,9 тис.грн ;

- Орендна плата з фізичних осіб – 54735,08 тис.грн ;

- Податок на нерухоме майно сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості- 14034,75 тис.грн.;

- Податок на нерухоме майно сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів житлової нерухомості- 8502,48 тис.грн.;

- Податок на нерухоме майно сплачений фізичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості- 18397,03 тис.грн.;

- Податок на нерухоме майно сплачений юридичними особами, які є власниками об'єктів нежитлової нерухомості- 4459,64 тис.грн.;

- Земельний податок з юридичних осіб – 18126,55 тис.грн.;

- Земельний податок з фізичних осіб – 82699,39 тис.грн.;

- Акцизний податок з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів – 22891 тис.гн. 

     Із надходжень до загального фонду сільського бюджету   план не виконано по:

- Орендна плата з юридичних осіб – 27020,16 тис.грн. при запланованих 38000 тис.грн. ;

            - Єдиний податок з с/г товаровиробн., у яких частка с/г виробництва за попередній (податковий) звітній рік дорівнює або перевищує 75%- 73847,81тис.грн. при запланованих 95000 тис. грн..;

         - Адміністративні штрафи та інші санкції при запланованих 500 грн. фактично надійшло - 340 грн.;

         - Плата за надання інших адмінпослуг при запланованих 750 грн. фактично надійшло – 675,57 грн.;

          - Держмито при запланованих 50 грн. фактично надійшло – 11,54 грн.

      Також надійшло незапланованих надходжень :

  • Інші надходження – 10 000тис. грн.;
  • Адмінштрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів – 27000 тис.грн.

     В ході виконання загального фонду сільського бюджету збільшено дохідну частину загального фонду сільського бюджету на 110 тис.грн.

     До спеціального фонду сільського бюджету надійшло власних та закріплених доходів у сумі 32,1 тис.грн.  при уточненому плані   20,4 тис.грн., що складає  157,35 відсотки виконання.

ОРГАНИ  ВИКОНАВЧОЇ  ВЛАДИ

     На утримання  органів  місцевого  самоврядування на  2019 рік затверджено з урахуванням змін  по бюджету 1202,4 тис.грн., в тому числі видатки загального фонду – 1171,2 тис.грн., видатки спеціального фонду – 31,2 тис.грн.

     Видатки загального фонду – 1171,2 тис.грн. Із  них  на заробітну плату   затверджено з урахуванням  змін 544,2 тис.грн.    Заборгованість по зарплаті  з  нарахуванням  по  органам  місцевого самоврядування   станом  на  01.01.2020 року   відсутня.

   Видатки спеціального фонду: при запланованих 35,4 тис.грн. фактично проведено – 31,2 тис.грн.  в тому числі за рахунок коштів бюджету розвитку – 16,9 тис.грн.

Соціальний захист населення

    Виконавчим комітетом було спрямовано ряд заходів на підтримку соціально незахищених категорій населення та вирішення проблемних питань соціального характеру.

      У відповідності до визначених повноважень та виходячи з наявних фінансових можливостей виконком Доробратівської сільської ради здійснив ряд заходів по попередньому розгляду матеріалів для надання разової грошової допомоги:

- на лікування онкохворим громадянам (1 чол.) – 2,1 тис.грн.

- допомога на поховання (5 чол.) – 11,2 тис.грн.

Благоустрій, транспорт та землеустрій

     Для забезпечення сталої роботи та оновлення матеріально технічної бази спрямовано:

Видатки на заробітну плату згідно договору-підряду  - 10,3 тис.грн.

Придбання матеріалів та електротоварів  - 34 тис.грн.

Придбання бензокосарок  - 6 тис.грн.

Вуличне освітлення – 61,1 тис.грн.

Вивіз ТПВ – 1,7 тис.грн.

Прибирання снігу в зимовий період ( січень –березень 2019 року) – 45 тис. грн.

Поточний ремонт сільських доріг – 194,6 тис. грн.

Розробка технічних документацій із землеустрою на земельні ділянки – 45,8 тис.грн. в т.ч 9,8 тис.грн. проект землеустрою на Доробратівський ДНЗ .

    Підсумовуючи хочу подякувати керівникам і працівникам освітніх, медичних, культурних установ та закладів, підприємцям, депутатам, працівникам сільської ради та виконавчого комітету.

     Особлива подяка кожному, хто підримує, дає поради, хто не лише критикує, а вносить пропозиції та бере активну участь в житті громади.

     Дякую за увагу.

 

« повернутися до списку новин

Логін: *

Пароль: *